САМОАНАЛІЗ УРОКУ ( схема 1)
Самоаналіз уроку вчителем передбачає
відповіді на такі питання :
1. Яке місце цього уроку в темі ,
розділі , курсі? Його зв’язок із попередніми уроками.
2. Які особливості класу було враховано
під час планування уроку ?
3. Які завдання планувалось вирішувати
на уроці ? Чим вмотивований цей вибір?
4. Чим влаштовував вибір структури і
типу уроку?
5.Чим вмотивований вибір змісту , форм і
методів навчання ( поетапно)?
6. Які умови ( навчально-матеріальні ,
гігієнічні , морально-психологічні , естетичні , виховні ) було створено на
уроці ? Наскільки вони сприяли успішній роботі?
7. Чи були відхилення від плану уроку ?
Чому ? Які саме? Чим вони були
виправдані? Наскільки сприяли вдосконаленню уроку?
8. Яким чином відобразилась на проведенні
уроку робота над індивідуальною проблемною темою. Чи використано інноваційні чи
авторські методичні знахідки, ППД ?
9.Як можна оцінити результати уроку ? Чи
вирішено його завдання ? Чи не було перевантаження учнів?
10.Які висновки на майбутнє можна
зробити за результатами проведеного уроку?
САМОАНАЛІЗ УРОКУ ( схема 2)
1.Яке місце уроку в темі , розділі ,
курсі? Як цей урок пов’язаний з попередніми , як він „працює” на наступні уроки? Який тип уроку?
2. Які особливості учнів було враховано
під час планування уроку?
3. Які завдання вирішувались на уроці:
дидактичні, виховні, розвивальні ? Чи було забезпечено їх взаємозв’язок? Які
завдання були головними?
4. Чи виділено етапи уроку? Чи
раціонально розподілено між ними час? Чи логічно пов’язувались етапи
уроку?
5. Чи доведено головне, істотне на
уроці?
6. Яке сполучення методів обрано для
розкриття мети уроку і чому?
7. Чи здійснено особистісно-орієнтований, диференційований, індивідуальний підхід до учнів? Як він здійснювався?
8. Як було організовано контроль
засвоєння знань, умінь і навичок? У яких формах?
9. Які засоби навчання і можливості
навчального кабінету використані ?
10. За рахунок чого забезпечено у
класі працездатність учнів? Як
організовано навчальну діяльність, спілкування на уроці? Яку психологічну
атмосферу створено?
11. Чи вдалося цілком реалізувати усі
заплановані завдання? Якщо не вдалося, то чому? Як учитель планує виконати
нереалізоване?
САМОАНАЛІЗ УРОКУ ( схема 3)
1.Характеристика класу.
2. Місце уроку в темі, розділі, курсі.
3. Характеристика триєдиної мети уроку.
4. Характеристика задуму уроку( тип ,
структура, форма проведення).
5. Побудова уроку відповідно до його
задуму (план): зміст матеріалу; обрані методи навчання і форми організації
пізнавальної, навчальної, конкретно-практичної
діяльності.
6. Кінцевий результат уроку : що
позитивно і що негативно на нього вплинуло( вдалі і невдалі моменти дій вчителя
та учнів); оцінка якості знань учнів ; різниця між запланованими і досягненими
результатами; реалізація виховного та розвивального аспектів уроку.
7. Висновки, самооцінка.
Немає коментарів:
Дописати коментар