клас
|
“__”
_________200_рік __________________________
предмет
Учитель,
категорія
Мета
контролю
Інформація
про клас
Тема уроку:
Мета:
Тип
уроку:
(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і
навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та
систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований
урок тощо)
Дотримання принципів навчання:
науковість;
доступність;
наочність;
проблемність;
самостійність учнів;
активність учнів;
системність і послідовність;
урахування індивідуальних
особливостей учнів;
диференціація;
інтеграція;
свідомість, стійкість засвоєння
знань,
умінь та навичок;
єдність освітніх,
розвивальних,
виховних функцій
навчання.
|
Реалізовано методи навчання
Методи навчання:
усний виклад матеріалу (розповідь, пояснення);
бесіда;
спостереження над
мовою;
робота з підручником;
метод вправ.
Методи навчання:
пояснювально-ілюстративний;
репродуктивний;
проблемний виклад,
частково-пошуковий;
дослідницький.
Інтерактивні методи.
|
Застосовано засоби навчання:
таблиця;
ілюстрація;
ТЗН;
картки;
підручники;
посібники;
записи на дошці;
інші.
Форми організації навчального процесу:
фронтальна;
групова;
індивідуальна;
інші.
Форми
виконання робіт:
усна;
письмова;
з місця;
біля дошки;
інші.
|
Зовнішня організація уроку
своєчасність початку і
кінця уроку;
темп і тональність
уроку;
раціональна організація
навчального часу;
своєчасність запису до
щоденника домашнього завдання;
обсяг домашнього
завдання, інструктаж;
своєчасність
виставлення оцінок, їх коментування.
|
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
|
Організація навчальної діяльності
мотивація навчання;
досягнення мети уроку;
логічність і послідовність викладу;
оптимальність структури уроку;
раціональність використання методів, принципів,
засобів навчання;
культура мовлення учнів, учителя;
рівень дисципліни.
|
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
|
Організація опитування
(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кількість опитаних учнів
Усього:
|
Кількість опитаних учнів
Усього:
|
Кількісний і якісний аналіз навчання
12б.-
11б.-
10б.-
9б.-
8б.-
7б.-
6б.-
5б.-
4б.-
3б.-
2б.-
1б.-
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Висновки, зауваження, пропозиції:
У педагогічну скарбницю:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підсумкова оцінка професійної
діяльності вчителя:
Урок відвідав:
(посада;
прізвище, ім’я та по батькові; підпис)
Немає коментарів:
Дописати коментар