БЛАНК АНАЛІЗУ УРОКУ





        клас

__ _________200_рік             __________________________
                                                                           предмет

Учитель, категорія                                                                              
Мета контролю                                                                                    
Інформація про клас                                                                           
            Тема уроку:                                                                                                          
            Мета:                                                                                                                      
            Тип уроку:                                                                                                            
(засвоєння нових знань; засвоєння умінь і навичок; комплексне застосування знань, умінь та навичок; узагальнення та систематизація знань; контроль і корекція знань, умінь та навичок; комбінований урок  тощо)

Дотримання принципів навчання:
науковість;
доступність;
наочність;
проблемність;
самостійність учнів;
активність учнів;
системність і послідовність;
урахування індивідуальних особливостей учнів;
диференціація;
інтеграція;
свідомість, стійкість засвоєння знань,
 умінь та навичок;
єдність освітніх,
розвивальних,
виховних функцій
навчання.

Реалізовано методи навчання
Методи навчання:
усний  виклад матеріалу (розповідь, пояснення);
бесіда;
спостереження над мовою;
робота з підручником;
метод вправ.
Методи навчання:
пояснювально-ілюстративний;
репродуктивний;
проблемний виклад,
частково-пошуковий;
дослідницький.

Інтерактивні методи.
Застосовано засоби навчання:

таблиця;
ілюстрація;
ТЗН;
картки;
підручники;
посібники;
записи на дошці;
інші.
Форми організації навчального процесу:
фронтальна;
групова;
індивідуальна;
інші.
Форми виконання робіт:
усна;
письмова;
з місця;
біля дошки;
інші.
               

Зовнішня організація уроку

своєчасність початку і кінця уроку;
темп і тональність уроку;
раціональна організація навчального часу;
своєчасність запису до щоденника домашнього завдання;
обсяг домашнього завдання, інструктаж;
своєчасність виставлення оцінок, їх коментування.
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________

Організація навчальної діяльності
мотивація навчання;
досягнення мети уроку;
логічність і послідовність викладу;
оптимальність структури уроку;
раціональність використання методів, принципів, засобів навчання;
культура мовлення учнів, учителя;
рівень дисципліни.
Висновки:____________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
______________________________________
                                                              



Організація опитування
(чітка, зрозуміла, недостатньо чітка, нечітка)

Кількість опитаних учнів


















































Усього:
Кількість опитаних учнів






































Усього:


Кількісний і якісний аналіз навчання
12б.-
11б.-
10б.-
        9б.-
        8б.-
        7б.-
              6б.-
              5б.-
              4б.-
                    3б.-
                    2б.-
                    1б.-




Висновки, зауваження, пропозиції:
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

У педагогічну скарбницю:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Підсумкова оцінка професійної діяльності вчителя:
                                                                                                                         



Урок відвідав:
                                                                                                                         
                                               (посада; прізвище, ім’я та по батькові; підпис)

Немає коментарів:

Дописати коментар